• Mobillån

    Åben markedsføring af mobillån giver fordele på længere sigt

    0 kommentarer

    Når man er udbyder af mobillån, er der flere forskellige ting, man kan gøre for at markedsføre sig, og det kan være en fordel at markedsføre sig grundigt på disse nye sms-lån. En af de vigtige ting ved markedsføring af nye sms-lån er, at man spiller med åbne kort i forhold til de forskellige elementer, der er i det tilbud, man har. Det kan eksempelvis være, at man kan tilbyde et mobillån uden sikkerhed, hvilket kan være fordelagtigt for mange lånere. Derudover anbefales det også af mange eksperter, at man også markedsføre sig nøje i forhold til de krav, der er til låneren i forhold til tilbagebetaling, stigende renter eller lignende.

    Bliv synlig på forskellige sammenligningssites

    Andet er også, at man er synlig på forskellige sammenligningssider, der af mange forbrugere er blevet ganske populær i løbet af de senere år. De benyttes, når man skal købe nyt elektronik, hvidevarer og meget andet, men de er også blevet populære hos låneudbydere. På en sådan side er det let for forbrugeren at overskue de forskellige tilbud og udvælge det rette. Derfor opnår man også et større kundepotentiale, såfremt man er koblet til en sådan side. Det er også klart, at de, der besøger sider som disse, har en interesse i at låne penge, hvorfor der er et stort potentiale i at være synlig på sådanne sider.

    Skilt med dit lånetilbuds fordele

    Når man markedsfører sig på lån, er det først og fremmest vigtigt, at man på sin hjemmeside eller sammenligningsside har gjort sine forskellige krav til låneudbyderen synlig. Når det er nævnt, er det også vigtigt, at man får nævnt alle de forskellige fordele, de givne lånetilbud har. Det kan eksempelvis være, at lånet er gratis de første 30 dage, at det er muligt at låne uden sikkerhed, at der er hurtig udbetaling osv.