DATAVISUALISERING

KPI dashboards skaber fokus og motivation, fordi mål og resultater bliver synlige, overskuelige og nærværende i hverdagen.

Datavisualisering_topbanner

Datavisualisering giver dine data værdi

‘Big data’ har i flere år været et af de meget omtalte emner i mange virksomheder. I dag er ufattelige mængder data til stede, men kun de færreste virksomheder har omsat alle disse data til noget brugbart og værdiskabene.

Udfordringen har været, at data findes mange forskellige steder i virksomheden. Og hvordan kobler man data fra så mange forskellige kilder sammen, så det giver en lettilgængelig løsning på tværs af virksomheden? Løsningen er datavisualisering.

Datavisualisering

Den grundlæggende tanke ved KPI dashboards, er at skabe et visuelt og overskueligt overblik over de mest anvendte KPI’er i virksomheden. Vi henter data fra allerede eksisterende datakilder og omdanner dem til værdifulde dashboards, som er nemme at tilgå, uanset hvor du befinder dig. Data kan stamme fra både interne og eksterne systemer, f.eks:

  • Google Analytics
  • Google AdWords
  • Nyhedsbreve
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • ERP-systemer

Online vs. offline data

Et lille element i sådan et KPI-dashboard kunne også være at sammenholde online med offline, f.eks. hvordan forholdet er mellem omsætningen i butikkerne kontra online og derefter følge udviklingen.

Mulighederne er kort sagt uendelige og du har med garanti også en masse KPI’er, som du allerede måler på og som vil få endnu mere værdi med datavisualisering.

Hør mere om datavisualisering

Vi kommer gerne og fortæller meget mere om, hvordan datavisualisering og KPI dashboards kan give værdi i din virksomhed. Ring eller skriv en besked i formularen, så kontakter vi dig.

Adresse:

useWeb Højgårdsvej 25 8620 Kjellerup

telefon: +45 29 72 55 40 e-mail: