Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/useweb.dk/public_html/wp-content/plugins/essential-grid/includes/item-skin.class.php on line 1142
Har du styr på markedsføringen til Black Friday? - Use Web
  • Har du styr på markedsføringen til Black Friday?

    0 kommentarer

    Black Friday har gjort sit indtog i Danmark for at blive, og det betyder, at det er vigtigt at sørge for optimal markedsføring på en af årets største shoppedage.

     

    Du skal overveje om din virksomhed skal lave specielle tilbud på dagen, der kan tidtrække kunderne enten til den fysiske butik eller på nettet. Rigtig mange danskere er begyndt at lægge dele af deres julegavekøb på Black Friday, fordi der netop er penge at spare.

     

    Black Friday falder i år den 27. november 2020. Datoen passer altså perfekt i forhold til at få købt ind til julen. På Black Friday bliver priserne på en masse forskellige varer sat gevaldigt ned, og der kan være tusindvis af kroner at spare på julegaver. For kunderne handler det om at slå til på dagen og udnytte de gode tilbud. Køb alt det bedste til børnene på black friday. For dig som virksomhed gælder det om, at de skal lægge deres penge hos dig.

     

    Black Friday trender også online

    Det er ikke nogen hemmelighed, at Corona-pandemien har vendt op og ned på vores hverdag. Særligt i forhold til at skulle holde den sociale afstand har for mange danskere været en kæmpe omvæltning. Det har betydet langt færre shopping-ture igennem indre by. Og Black Friday resulterer da ofte i, at folk lægger i kø i mange timer foran butikkerne. Dette lyder ikke just smittevenligt, Derfor er det i år som forretningsdrivende endnu vigtigere at sørge for en god kundeoplevelse på din onlineshop. Så det er let for kunderne at købe og betale for det de vil have. Der skal ikke mange sekunder til i en besværlig købsproces før kunden er smuttet videre til andre sider.

    Ekstra tid brugt på at forbedre købsoplevelsen og navigationen på din side, kan betyde meget i forhold til julesalget, og måske også sikre dig nogle gode reviews og anbefalinger, du kan bruge i din videre markedsføring.