Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/useweb.dk/public_html/wp-content/plugins/essential-grid/includes/item-skin.class.php on line 1142
Sample Page - Use Web

This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). Most people start with an About page that introduces them to potential site visitors. It might say something like this:

Hi there! I’m a bike messenger by day, aspiring actor by night, and this is my blog. I live in Los Angeles, have a great dog named Jack, and I like piña coladas. (And gettin’ caught in the rain.)

…or something like this:

The XYZ Doohickey Company was founded in 1971, and has been providing quality doohickeys to the public ever since. Located in Gotham City, XYZ employs over 2,000 people and does all kinds of awesome things for the Gotham community.

As a new WordPress user, you should go to your dashboard to delete this page and create new pages for your content. Have fun!

DATAVISUALISERING

KPI dashboards skaber fokus og motivation, fordi mål og resultater bliver synlige, overskuelige og nærværende i hverdagen.

Datavisualisering_topbanner
[mediagrid title_under=”1″]

Få mere værdi ud af dine data

‘Big data’ har i flere år været et af de meget omtalte emner i mange virksomheder. I dag er ufattelige mængder data til stede, men kun de færreste virksomheder har omsat alle disse data til noget brugbart og værdiskabene.

Udfordringen har været, at data findes mange forskellige steder i virksomheden. Og hvordan kobler man alle disse data fra så mange forskellige kilder sammen, så det giver en lettilgængelig løsning man kan tilgå lynhurtigt? Løsningen er datavisualisering.

Datavisualisering

Den grundlæggende tanke ved KPI dashboards, er at skabe et visuelt og overskueligt overblik over de mest anvendte KPI’er i virksomheden. Vi henter data fra allerede eksisterende systemer, som f.eks.

  • Google Analytics
  • Google AdWords
  • Nyhedsbreve
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • ERP-systemer

ociale medier og ERP-systemer, og visualiserer dem. Vi kan stort set integrere til alle tænkelige systemer.

Online vs. offline

Et lille element i sådan et dashboard kunne også være at sammenholde online med offline, f.eks. hvordan forholdet er mellem omsætningen i butikkerne kontra online og derefter følge udviklingen.

Mulighederne er kort sagt uendelige og du har med garanti også en masse KPI’er, som du allerede måler på og som vil give god mening af visualisere.

 

Vores løsninger bliver udviklet i tæt samarbejde med Blue Visuals, som er blandt de førende indenfor datavisualisering i Danmark.

Hør mere om datavisualisering

Vi kommer gerne og fortæller meget mere om, hvordan datavisualisering og KPI dashboards kan give værdi i din virksomhed. Ring eller skriv en besked i formularen, så kontakter vi dig.

Adresse:

Silkeborg:
Højgårdsvej 25
8620 Kjellerup

Viborg:
Toldboden 3, 1. sal
8800 Viborg

e-mail: